FANDOM

Леліана (Інквізиція)
Відмінності відчужують нас один від одного, а Церква підтримує цю ворожнечу, замість того щоб вчити бачити в інших рівних собі.
— Леліана

Леліана (англ. Leliana) — орлезіанський бард, супутниця Героя Ферелдену у часи П'ятого Мору. Вірна помічниця Джустінії V і ліва рука Верховної жриці. 9:41 році Століття Дракона стає таємним канцлером реорганізованої Інквізиції.

У барда Леліани багато імен, у тому числі «Сестра Соловій» і «Ліва рука Верховної Жриці». Для нечисленних же друзів вона просто Леліана. Вона вступила в загін Героя Ферелдену, здавалося б, при досить невинних обставинах, але через роки можна сказати, що вони були якими завгодно, тільки не безневинними. Її стрімкі нетерплячі клинки та тверді переконання привели її на передову численних воєн і до служіння Сонячному Трону.

Кажуть, вона знайшла віру посеред мороку, а її любов до Творця можна порівняти лише з її відданістю своїй наставниці й рятівниці - Верховної жриці Джустинії V. Тим, на чиєму вона боці, годі й шукати товариша надійніше. Але ворогам краще поберегтися, бо Леліана - грізна тінь за Сонячним троном. Терпляча і прозорлива, вона завдає удар тоді, коли жертва найменше цього чекає.